Äntligen lite tid

har jag för att nörda lite framför datan. Har nästan gjort klart allt plugg innan llovet. Sjukt skönt! Idag har jag mysit med min lilla habibisyster och sen tagit det lugnt. Det har behövts =) Helgen har varit fullt upp, först dans uppvisning på fredagen, gick okej:) Sov sen hos ida där vi mös och somna tidigt hehe... Sen lördag var jag med i lucia.Jag och Marigona kunde inte låtarna HAHAH. Sen efter det glöggparty. Sen åkte jag hem och en vän följde med mig hem och sov =) LÄÄNGTAR TILL LOOOOOOOVET !! Förresten idag hade issa jagoch marri engelska uppvisning. Fyfanx) Hade hittat fel fakta och grejer vi stod där som ugglor xD HAHAH...

Älskade lilla syster. ÄR hon inte för söt? <3

En skjorta jag hade idag från H&M, helt okej till vardags =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0