Jag idag

Hej! det gick inte att blogga igår, kom inte in på mitt konto..
Idag har jag tagit de lugnt, mina kusiner skulle komma men det blev aldrig så. Så det var ju synd :( Men då fick jag annat gjort, som att städa mitt rum till exempel haha. Nu vilar jag i min säng och kollar på Room Raiders på MTV, så roligt haha. När vi ändå pratar om roligt, har hittat en jätte rolig sida som heter www.felsms.com
Där hittar man massa sms som folk skickat fel, t.ex. när folk ska skicka till sin "älskare" så råkar dom istället skicka sms:et till sin man/fru. Sjukt kul! Så får man också läsa vad följderna blev och vad mannen/frun svarade, HAHA.
Här kommer några exempel:

Till: Mamma
Sms: Festen gick skitbra! Riktigt röjj blev det! Mamma lär dock nog inte bli så glad när hon märker att spritflaskan bara består utav vatten.. Hahahah! ses sen! <33
Svar: Nu får du allt förklara dig. Ringer om 2 min!

Förklaring: Nu får du allt förklara dig. Ringer om 2 min!

_________________________________________________

Till:
Min lärare
Sms: Hej Hängpung. Vill du kolla på film i kväll?
Svar: Detta tycker jag inte passar sig.

Förklaring: Smset var menat att hamna hos min killkompis men hamnade i min lärares mobil. Jag funderade allvarligt på att hoppa av skolan när jag fick svaret.

_________________________________________________

Till: Vän Linnea
Sms: Har du sett Linneas barn. jag blev nästan rädd. Man såg blodårorna genon huden på huvudet. Lite som en Ailien. Sen så liknade han pappan och det är ju inget att hurra över.
Svar: Du är en otroligt dålig vän. Alla får tycka vad de vill om min man och min son men jag tycker inte vi är värda att snackas bakom ryggen på.

Förklaring: Skickade till Linnea som nyligen fått barn. Det var menat till en av våra gemensamma vänner.

HAHAHAHHA.


BTW, jag idag. Prövade mittbena, men vet inte hur jag passar i det!:P

Hade en grå väst på mig, som jag tycker e gullig =)


IMORGON KMR BÄSTIS HIT, längtar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0