Närvarande men ändå inte..?

Jag sitter ibland vid datorn men det blir inte att jag bloggar.. ? Men ska börja idag igen hehe. Har olika perioder, ibland bloggar jag ungefär kanske ett/två inlägg varje dag, och ibland kan de gå uppåt fyra fem dagar. Men ibland orkar man faktiskt inte hihi (A) Men förra helgen åkte jag till Norrköping med Melissa, efter det blev de artonårs fest hos Sanna. Grattiiis i efterskott tjejeen!:D

Nu sitter jag i skolan med Kevin, Samson och Elin. Dom sitter och spelar Quake, haha nördar. Kan erkänna att när man väl spelar så kan man inte dra sig därifrån. Vi ska snart ha historia, sen ska jag hem och slinga håret :) Hoppas så mycket att allt de mörka går bort nu, pallar inte med den färgen.

Bloggar när jag kommer hem och förhoppningsvis så blir det resultat på färgen:)

Puss / M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0