Ingen uppdatering på länge

Haha, har inte suttit något vid datorn på hela lovet =) har gjort andra saker istället! t.ex. var jag i nrkp med Marigona och Melissa, köpte en jacka bla. =) Kanske kommer på bild någon dag hehe  :)
Sitter just nu i vardagsrummet och lyssnar på Matildas damp/skrik. Hon spelar Wii och förlorar hahaha, snart kommer nog tårar också. HAHAH och just nu står hon och sparkar på byrån framför tv:n. Hoppas hon vinner snart, annars får väl jag en smäll också hahah. 'Så ful är hon<3. Jag vill nog äta nu tror jag, är sjukt hungrig och mat är det bästa jag vet hehehe. Kanske kommer en kategori som heter Dagens Måltid eller något hahaha x) Puss
Jag och mitt söta kusinbarn Alva ! <3

En ett års gammal Cam bild, haha vad tror jag egentligen:p?

Kommentarer
Postat av: matilda

hahahaha jag e bäst

2009-11-02 @ 16:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0