Just nu


Myser jag i min säng hehe(a) Sjukt trött, säg nån gång jag INTE är trött? Det är sällan så...


Sitter lite vid datorn och slappar, sitter inte alls mycket vid datorn längre tillskillnad från hur jag satt i nian:p OTROLIGT! hehe. Nu ska jag plugga lite Samhäll, politik!!:( (OHNO!) Så låter det i mitt huvud varje gång jag ens hör ordet hehe. Men jag taggar... JAG taggar... TILL DESPERATE HOUSEWIVES, ärligt talat höjdpunkten på heeeeela tisdagen hehe. Andra avenyn med, men den är inte lika på topp som DH!:P eller vad säger ni? Förresten, är inte mina gulliga sockar söta? (a) Hittade dom här hemma:) pussnuss <3




Kommentarer
Postat av: Emma Aronsson

du är en snygging magdis<33

2009-11-17 @ 20:25:15
URL: http://emmaeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0