Kollat OTH, Andra Avenyn och pluggat

Soooft dag i skolan idag ! =) Ush, lyssnar på ett "soundtrack" från filmen Evening, haha den är värsta ledsamx) Men ändå skit bra haha.

Detta är jag imorse, haha ser ganska pigg ut för egentligen var jag inte det =( Samtidigt som jag fixade mig så låg lilla Izabella i min säng och skratta och prata, hon vaknar alltid så tidigt så brukar ta henne från barn sängen och leka med henne haha<3

Har gjort mina naglar, när man lägger vitt på topparna så ser naglarna längre ut har jag kommit på:D Det är ganska enkelt och göra också när man väl har lärt sig hehe:P och det behöver inte bli perfekt heller, för de syns inte på långt håll(a)


skitdålig mobil kamera jag vet!:P Men min syster hade min kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0