TRÅKIG DAG

Hm, allt började med att jag FÖRSOV mig?! Var ju fan skitlänge sedan jag gjorde något sånt :o och sen fick jag en badminton boll mitt i fejset av NettanxD hahaha.. OKEJ. Hela dagen har varit sugit tråkig.. Känner mig alltid så stressad. Tänker hela tiden på vad jag MÅSTE göra.. och om jag inte gör dom sakerna som t.ex. pluggar, städar, inte kollar på ett bra program, lägger mig innan kl 10 så får jag dåligt samvete och så blir jag arg...(a) Och anledning till varför jag går och lägger mig så tidigt är pågrund av att jag går upp senast halv sex, och idag gick jag upp tio i sex. Jag hann, men jag hann inte äta frukost. Så jag hann inte på ett sätt, men jag missade iallafall inte bussen!:P sen blev det bullar till frukost gött:P

ÅT KLADDKAKA IDAG =) LÖÖÖVE

En osminkad TRÖTT magda onsdagskväll :) Mysigt hihi btw, visst en min sjal gullig? ROSA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0