Dricker te och kollar på varuhuset

Haha japp, har pluggat Svenska. Men nu tog det stopp.. Kanske blir att plugga liiiiite till sen, bara kanske hihi.
Nu kommer lite bilder från veckan haha
Jag en seg morgon:p fast med den fina mössan haha <3 älskar den

Haha jag idag på morgonen, gick upp skitsegt och klagade till mamma att jag ville sova istället för att gå till skolan så jag blev lite försenad, men till skolan gick jag duktig som jag är:P btw, "adidas" tröjan är från turkiet hehehx)

KIIINDER MAXI, the only thing thats keepin me alive:P (HAHA, oh herregud:/)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha magda är lite besatt (A) av maxxiiii

2009-10-14 @ 22:15:46
URL: http://tiiizo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0