Dricker te

Sitter och dricker te, USB sladden funkar fan inte!! sug.. tänkte lägga in en bild på mina favoriter KINDER MAXI hahaha kan inte leva utan dom. Imorgon blir det att ha mössa på sig hela dagen lång, sjukt kallt ute juh haha:P det kmr säkert bild på det xD skit sköön dag idag, precis va ja behövde =) Har kollat på den gamla serien Varuhuset hahaha jätte roligt att kolla på, min mamma kollade på de när hon va ung =)

Jag och min baby Ida för två år sedan, sjukt längesedan och det kändes som igår < 3

HAHA, även den populära sidan snuttis finns intextad, det förklarar ju exakt allt som vi gjorde när vi gick i åttan, satt vid snuttis och tog bilder och satt uppe på msn till fyra och skrev med mobbade killar och gick ut kl tre på natten för att det hade kommit lite snö:')<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0