Hemma en kall oktober dag

Shejsan, nu har jag ju iof varit hemma ett tag men ändå.. Det blev terrängbanan sista lektionen också, typiskt. Sjukt jobbig vecka om ni frågar mig haha. Men idag är det inte något plugg eller nåt, jag ska packa för blir troligtvis inte hemma förrens på måndag igen. Så det blir en rejäl packning.. hihi. Imorgon blire att börja på street dance med Ida , kul sen slaggar jag där! & sen blir det Aneby haha. Men nu ska jag gå och ta en daim tårta bit även en kladdkaka bit om jag orkar haha!

Peace / Magda


Ser ju ut som lilla MY, HAHA.
Lilla my


My sweet little sistah Izabella i bilen <3

Kommentarer
Postat av: Adde (Alexandras vän)

Jälla söt lillasyster ;P

2009-10-12 @ 20:39:14
Postat av: Anonym

Tack:D

2009-10-13 @ 18:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0