Ny blogg...

Ja, så blev det. Tröttnade på blogspots fula designer ... eller så kanske det bara jag som är dålig på att göra designers? Iallfall, idag blev det en sväng på stan med Issa, eller en affär iallafall hahah.. Sen drog hon vidare och jag väntade på min sega mamma. Det blev iallafall ett par "uggs", vet inte om dom är exakt likadana som vanliga, en mysig stickad tröja och ett par vantar =) & jag väntar på att min nya design ska komma, denna ser ju förskräcklig ut hahaha.. pusspuss ska plugga på engelska nu, prov om Stephen king? ;p.. Sen blire nog att äta o slappa haha friluftsdag imorgon. ORIENTERING, issa vi kommer vara vilse ute i skogen haha!!


Jag i våras:) hade ingen annan just nu haha
Jag i våras hehe


Kommentarer
Postat av: Izzo

hahaah lr hur... men nu har vi ngt att längta till efter orientering :D<3

2009-10-05 @ 19:48:03
URL: http://tiiizo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0