Magda right now

Hejhej, har nyss ätit och kommit hem. Idag händer det inte mycket, har inget plugg eller något, såååå perfekt! Ibland är det väldigt skönt att komma hem och veta att man inte har något att göra, otroligt vad skönt. Och dagen blev ju bara bättre när jag var och frågade om tider på min praktik plats, JAG BÖRJAR ELVA. Typ himmelriket. Och nu ska jag fortsätta med att göra ingenting, ha en bra dag alla glada människor! oh happy day!(Denna gången menar jag det på riktigt, hehe)




 Idag kletade jag på lite eyeliner och lite mascara fast inte på underfransarna, jag tycker det är fint =) Det framhäver färgen i ögonen på något sätt, och om man vill att sina ögon ska se större ut så tycker jag att detta är rätt metod att göra det på !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0