Magooosh right now!

Hej! Nu har jag nyss ätit och sitter barnvakt till syster nu =) haha, bion var väldigt bra. Den rörde mig verkligen. Prinsessa hette filmen och är värd att se! HAHAH, asså satt och garvade massa Isabelle och Marri så störda haha. jag och issa tryckte i oss godis sen satt båda med magknip hahah sen ville Issa att jag skulle massera hennes mage. Och marri tjatade att vi skulle följa med på toa för hon ville inte gå själv för då kunde hon ramla?:P Fattade inte riktigt det där haha. Men det var en kul idag iallafall hehe.

Jag idag, hade en jätte söt tröja som jag fick från mammies garderober hehe xD


Mina favorita örhängen just nu, älskar dom





Det blev många bilder, men puss!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

hahahaha för roligt xD vet du hat jag fortfarande har magknip? inte ätit efter det haha. men kul var det <3

2010-04-14 @ 18:38:43
URL: http://tiiizo.blogg.se/
Postat av: magda

HHAHAHA, synd =( jaa det var de allt HAHAH fan din kommentar du sa, ska inte skriva den här hahah <3

2010-04-14 @ 18:57:09
URL: http://maariamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0