Sista dagen i skolan och min mage kurrar and the story goes on...

Vilka problem hela tiden haha, alltid något som jag klagar över.. fast sista dagen i skolan är inget jag klagar över, det är något jag kommer hurra ÖVER!:D Wiihoo ! Måste bara fixa praktiik plats idag, sen är allt på sin plats :) Mår inte alls bra, så det blir hem och vila, jag tog mig upp till skolan fast kanske lite försent hehe.. OCH btw igår lärde Jenny mig göra fiskbensfläta :D Reslutatet finns på tiiizo.blogg.se där jag har flätat hennes hår (: Alltså isabelles, stolt heheheh..

Såhär glada var jag isabelle och ida för att vi skulle äta mat xD oh my gosh vad mat kan göra. (Okej låter som jag inte ätit på en vecka! )

Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha wihuuuu ja fick länk :D hahaha... den vart mycket fin ;p

2010-04-01 @ 17:32:44
URL: http://tiiizo.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA isabelle, du får sisådär 9 besökare mer! <3

2010-04-04 @ 19:52:35
Postat av: Anonym

/ magda xD

2010-04-04 @ 19:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0