S.k "bloggtorka"

Okej nu körde jag stilen som alla storbloggare kör haha, "bloggtorka" xD hahah, nej men har bara njutit av det lilla som finns kvar på lovet.. Och när skolan börjar igen så kommer jag köra igång flitigt igen hahah! Det blev inga sjuka inlägg och sjuka bilder när jag var med Melissa, men visst var det kul när vi zooomade in näsan i camen för folk vi inte kände Melissa?! eller roligast kanske det var när vi zoomade in fötterna, eller när vi tjuvkikade igenom ett fönster på poliserna som tillslut såg oss och vinkade flitigt, det såg ju ut som vi var två fattiga idioter som aldrig sett en polis förut xD ayah, till er som inte fattar, ni behöver inte fatta;p

I somras, floden som ni skymtar där bakom skulle jag och melissa bada i en gång......öh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0