GODIS

... Väntar jag på just nu. Är trött, men vill kolla på någon bra sorglig film hehe, älskar sådana filmer typ som The nootebook, A Walk to remember, Flyga drake m.m. :p Gillar och titta på kärleksfilmer haha:D Men aja, ska väl snart titta film med alex .:) tog lite poosecam bilder som jag ska lägga upp vare sig non vill eller inte haha!

Jag just nu, hade ett jätte gulligt diadem idag med ros på, men det syns inte på dom mörka cam bilderna hehe =) Lånar systers daator med inbyggd cam, hennes cam är så bra!

Vet i fan hur håret blev idag, plattade det och volymtångade det på morgonen men det förstördes ganska snabbt, vet inte varför riktigt. Så efter halva skoldagen såg det ut som jag nyss kommit upp från sängen =)

en puss bild som alltid (A)

Min ögonsminkning blev också fuckt upp idag, ÄRLIGt talat FEM minuter hade jag på mig o sminka mig imorse, skojar inte. Brukar behöva en halv timmmee.. därför det dåliga resultatet. Men jag tycker kajal vid ytterögat är sjukt fint, hehe


Btw , min pappa åker till egypte idag, FYFAN VAD skönt och gud vad jag önskar att jag också kunde följt med:p men aja, hoppas han köper nåt haha

puss / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0