Tjena Lördag!

Hejsan, just nu sitter jag i min säng. Jag har fixat en cam hehe, eftersom att min syster tog sönder min andra!:@ Jag är barnvakt åt min lilla syster, och väntar på en vän som snart kommer. Haha, idag gick jag upp med STORA och jag menar verkligen stora påsar under ögonen. Såg förskräckligt ut, men nu har jag piggnat till och tagit en dusch så nu är dom borta haha. Det händer sällan. Men idag blir det en mys dag med film och mycket mat och grejer, HAHA det är mina favoritdagar. <3

Jag och min lilla syster Izabella, min lilla diamant:) haha ja jag vet att mitt hår är fuckt up, har nyss duschat därxD

Jag idag, softa kläder hehe skönt!


Pusselipuss:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0