Tre timmar i snö och blask

Har jag spenderat ute på stan idag, med Filip. Fyfan, vad skönt det var när man kom in igenom dörren alltså haha. Ligger under mitt täcke nu, fryser ganska mycket, gör det ofta nu för tiden sjukt jobbigt. Haha okej nu sitter jag bara och klagar så jag håller käften nu och låter bilderna tala istället :)

Jag och Marigona innan en 18 års fest:)
Jag sminkade mina ögon med grå/svart ögonskugga längst nere inte för mycket, och eftersom jag inte passar i att va helt för svart runt ögonen så fyllde jag på med en brun över, och sen till sist en guldaktig ögonskygga längst upp vid ögonbrynen, älskar när det "skimrar" där uppe hehe
.

Här syns det också lite, här är jag med tuffingarna Gustav och Määarri<3


Nu ska jag göra klart min engelska läxa, sen paradise hotel hehe! Pusselipuss /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0