feeling sick och kommer faila stort på idrottsprovet !

Mhm, så känner jag mig idag. Usch, funderade starkt på att stanna hemma idag men kände att jag ville göra provet för att inte få massa saker efter lovet. Men jag tror nog att jag stannar hemma på torsdag, mitt huvud dunkar jag svettas och näsan rinner. Trevligt. Nu till något annat, mina kusiner kom igår med min pappa och farbror =) Därför var jag upptagen med att vara med dom! Uppdaterar när jag kommer hem, om jag orkar.. Ska också vara barnvakt till lillasyster och grannbarnen idag. Så får se hur det blir :) Puss <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hehe hej (A) jag hoppas du kommer imorgon annars blir ja sur på dääääj <3

2010-03-31 @ 22:01:47
URL: http://tiiizo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0