Mamma hör allt

Haha, meningen med rubriken var att jag hade tjuv köpt en energi dricka (får inte dricka det idag eftersom jag drack det igår och det är farligt xD) Och jag sitter i vardagsrummet och mamma i köket. Jag vet att hon kommer fråga vad jag dricker om hon hör att jag öppnar den, så jag öppnar den försiktigt men hon hör ändå och säger "Vad dricker du?" hahaha så ful från köket ocksåå, så kommer hon ut och ser hahah. Värsta polisen eller något x) Man kan verkligen inte dölja något för henne, tro mig detta är inte första gången hon märker såna här grejer haha




Haha ser ut som en nyvaken tant, (skyller på att jag sov tio minuter i bussen!) Immorgon ska jag nog iallafall fixa mitt hår x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0