Vad ska man göra when you missar the bus?

Ja, fyfan. Det kvittar verkligen hur tidigt jag går, jag måste ALLTID stressa det sista. Och idag så hjälpte det inte ens att stressa, den åkte ändå. Hem gick jag med ett stort fult rött paraply, väskan som åkte ner hela tiden. Kanske inte låter så jobbigt men det var de, sen kommer man hem och vill sova igen, men det går ju inte heller :( I hate when stuff like this happend.. och minutrarna efter jag missade bussen så vill ingen vara nära mig jag lovar haha jag gick hem och tog med mig både blixt och åskväder ( med andra ord var jag förbannad xD ) tur att inte min mamma eller syster var vakna när jag kom hem igen, HAHA dom hade blivit offrerna :(

Lånade syster tröja, till ingen nytta. kan lika väl sätta på  mig pyjamas igen hehe





Btw, mitt hår ser ut som jag nyss gått in i ett elstängsel, oh happy day!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0