Vad beror det på?

Nu är det väldigt fokus på storbloggare som provocerar så sjukt mycket för att komma någonstans inom bloggvärlden. De skriver saker som jag skulle få så sjukt dåligt samvete att skriva om, hur tjocka och fula en del är och diskriminerar olika människoraser och skriver att man är så perfekt och bäst. Och så skriver de att de inte alls är så där i verkligheten, att de bara spelar något i bloggen. Men då tänker jag, att alla dessa ideer och påhitt om de här provocerande inläggen, de måste ju komma från någonstans? Längst inne så måste man ju ha någon tanke om detta och verkligen tycka det som man skriver. En normal människa skulle inte skriva såna saker, även fast man inte "menade" det, för det skulle kännas i hjärtat och man skulle inte ens ha tanken att skriva såna saker Så om man frågar mig så tror jag inte att de är så värst provocerande, deras tankar och åsikter kommer från DOM. De riktiga personerna och inte den personen som man är i bloggen. Jag tror de är såna i verkligheten. Visst, de kan ha goda sidor men jag tror de dåliga sidorna är fler..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0